با هفت مدرس کاربلدِ «هزاردستان» متخصص تولید محتوای متنی شو. تخفیف ۴۵۰هزارتومانی با کد تخفیف «الوکانتنت» شرکت در دوره تولید محتوا
خانه » دوره های آموزشی » دوره آموزش تولید محتوا » تولید محتوا با هوش مصنوعی (ChatGPT)
تولید محتوا با هوش مصنوعی (ChatGPT)
تولید محتوا با هوش مصنوعی (ChatGPT)

تولید محتوا با هوش مصنوعی (ChatGPT)

حتما شما هم درباره تولید محتوا برای کسب‌وکارها شنیده‌اید؛ همان مسیری که افراد غریبه را با شما آشنا می‌کند و اگر این آشنایان را بتوانید حفظ کنید، آنها تبدیل به مشتری و هوادار شما خواهند شد. تولید محتوای سوشال، تبلیغاتی، متنی و… همه در نهایت به این نقطه ختم می‌شوند. شاید این مسیر در ظاهر ساده به نظر برسد اما تحقیق در نوشتن محتوا و دقت در انتشار آن، پیچیدگی‌هایی دارد که باید آن‌ها را مدنظر قرار داد.

به تازگی هم که با ورود هوش مصنوعی به این حوزه، چالش‌هایی به وجود آمده که تولید کننده‌گان محتوا را نسبت به درآمدشان کمی نگران کرده است اما جالب است بدانید که تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی، برای بهره‌برداری از این فضا برای رسیدن به یک محتوای با کیفیت است؛ نه به معنای یک جایگزین صد در صد تولید محتوا.

نکته: ورود هوش مصنوعی به حوزه تولید محتوا، منجر به زمین‌خوردن کسب‌وکارهای مربوط به این تخصص نمی‌شود اما به نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند که با استفاده از این ابزار از هدررفتن وقت خود جلوگیری کنند.

آیا استفاده از هوش مصنوعی برای تولید کنندگان محتوا مزیت دارد؟

اینکه هوش مصنوعی در تسریع تولید محتوا موثر است، شکی در آن نیست. شاید بپرسید چطور؟

در واقع یکی از کارهای مهمی که هوش مصنوعی در تولید محتوا انجام می‌دهد، خودکارسازی در بسیاری از کارها و عملکردهای آن است؛ از این رو در تولید محتوای با کیفیت بسیار موثر است.

نحوه کار ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه است؟

در واقع تولید محتوا با هوش مصنوعی چند کارکرد دارد:

به هوش مصنوعی آموزش می‌دهید

از آنجایی که ماشین یا هوش مصنوعی از ابتدای ساخت، با هیچ برند و کسب‌وکاری آشنا نیست، انسان موظف است که این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را آموزش دهد. نحوه کار هم به این صورت است که برای شروع باید یک سری اطلاعات اولیه به این ابزارها داده شود.

این اطلاعات شامل نمونه محتوای موجود، کلمات کلیدی، عبارات مهم و… هستند و هوش مصنوعی با کمک گرفتن از اطلاعاتی که از ما دریافت کرده است، سلیقه و علاقه مخاطب را تشخیص می‌دهد.

مشخصات و اهداف مورد نیاز محتوا را تعیین و مشخص می‌کند.

وقتی که شما اطلاعات اولیه را به هوش مصنوعی می‌دهید، هوش مصنوعی بر اساس اطلاعات شما، شروع به تولید محتوا می‌کند. در واقع هوش مصنوعی دو ابزار مهم برای تولید محتوای با کیفیت دارد:

  • پردازش زبان طبیعی یا NLP (Natural language processing)
  • تولید زبان طبیعی NLG (Natural language generation)

تولید محتوای سئو شده

گرچه نوشتن یک محتوای خوب، با رعایت اصول نگارشی برای مخاطب جذاب است اما مهم این است که این محتوا زودتر از دیگر محتواهای تولید شده به دست مخاطب برسد. حال شاید بپرسید چگونه این اتفاق می‌افتد؟ محتوا زمانی در رسیدن به مخاطب، از دیگر محتواها پیشی می‌گیرد که در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو نمایش داده شود. از این رو محتوای تولید شده با هوش مصنوعی معمولا بر اساس اصول بهینه‌سازی کلمات کلیدی و سئو است.

بازآفرینی و ویرایش محتوا

از آنجایی که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کاملا بی عیب و نقص نیست، امکان دارد که نقاط ضعفی هم داشته باشد؛ از این رو کسی که با لحن برند آشناست در آخرین مرحله محتوا را بررسی می‌کند. حال با وجود ماشین لرنینگ، ویرایش‌ها بررسی می‌شوند. در واقع ماشین لرنینگ سیستم تولید محتوا، در تولید محتواهای بعدی ویرایش‌ها را اعمال می‌‌کند و با این روند، به مرور زمان محتوای تولید شده توسعه‌یافته‌تر می‌شود.

چه کسانی می‌توانند از ابزارهای تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنند؟

افراد فعال در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

ابزارهای تولید محتوا شامل امکانات خوبی برای تولیدکنندگان محتوا است. از آنجایی که در شبکه‌های اجتماعی، کاربران به صورت لحظه‌ای زیر بمباران اطلاعات متنوع و رنگارنگ هستند، کوتاهی و مختصر بودن و گیرا بودن محتواست که شما را در معرض انتخاب‌شدن در میان میلیون‌ها کاربران قرار می‌دهد. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا نقل‌ قول‌ها و متن‌های جذاب را جمع‌آوری کنید تا بتوانید آن‌ها را در محتوای شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

افراد فعال در حوزه بازاریابی محتوایی

ابزارهای تولید محتوا دو کارکرد جالب دارند، یکی از این کارکردها این است که به شما کمک می‌کنند تا متوجه شوید، مخاطبان شما چه نوع محتوایی را بیشتر می‌پسندند و یکی دیگر از این کارکردها بهبود بخشیدن به سئو سایت شماست.

کمک به پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان

همانطور که می‌دانید، کسب‌وکاری موفق است که با ارائه پشتیبانی و خدمات به مشتریانش بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان خود باشد و با کیفیت‌ترین خدمات را انجام دهد. حال این بخش نیازمند یک محتوای با کیفیت است. این محتوا باید به بهترین شکل ممکن نیازهای کاربران را برطرف کند.

کمی با چت جی پی تی (chatgpt) آشنا شوید

چت بات را به عنوان یکی از ربات‌های معروف هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی می‌شناسند. یکی از ویژگی‌های این ربات، به زبان گفتار و عامیانه پاسخ دادن آن است. شما با استفاده از این ربات می‌توانید تولید محتوای متنی را آغاز کنید و به انتشار نوشته‌هایتان بپردازید. از ویژگی‌های دیگر این چت بات، رایگان بودن آن است.

چگونه با هوش مصنوعی برای وردپرس محتوا تولید کنیم

شما با استفاده از چت بات می‌توانید برای وردپرس محتوا تولید کنید. برای تولید محتوا با هوش مصنوعی باید ابتدا پلاگین”AI Power: Complete AI Pack” را نصب کنید. سپس api  سرویس را به آن متصل کنید. ضمناَ تنظیمات سئو را هم باید مدنظر داشته باشید.

تولید محتوای متنی با هوش مصنوعی chatgpt چه کاربردی دارد؟

از ویژگی‌های این ربات این است که در زمینه‌‌های مختلف می‌تواند به کاربران کمک کند. این ربات خدماتی اعم از، کمک کردن به ترجمه روان متون، خلاصه کردن متون به زبان عامیانه و روان، بهینه کردن پرسش‌‌‌‌ها، استفاده شدن در صنعت نمایش‌نامه نویسی، را ارائه می‌دهد.

چه تفاوتی بین chatgpt  و گوگل وجود دارد؟

همانطور که می‌دانید برای تولید محتوای متنی و رتبه‌بندی سایت‌ها از گوگل استفاده می‌کنند، هنوز به جایی نرسیدیم که این ربات‌ها بتوانند جایگزین گوگل شوند. دلیلش هم این است که گوگل همواره علاوه بر کسب درآمد از موتور جست‌وجو، از طریق تبلیغات برای کسب‌وکارها هم درآمدزایی می‌کند و همچنین صاحبان کسب‌وکارها، برای بالا آمدن خودشان در رتبه‌بندی نتایج جست‌وجوها از گوگل درآمد کسب می‌کنند. معنی این رابطه این است که تولید محتوا در سایت‌ها برای هر دوطرف منفعت دارد و سئو از اصلی‌ترین عوامل تقسیم‌کردن درآمد با یکدیگر است؛ از این رو گوگل نمی‌تواند خودش را به هوش مصنوعی تبدیل کند و تا زمانی که درآمدش پا برجا باشد از آن استفاده می‌کند.

چطور از chatgpt استفاده کنیم؟

ابتدا از لینک وارد سایت شوید. اگر اولین بار است که وارد سایت می‌شوید باید برای خود اکانت بسازید.

چت جی پی تی

بر روی گزینه sign up  کلیک کنید و با وارد کردن آدرس ایمیل خود یک اکانت بسازید.

ایجاد اکانت در chatgpt

در مرحله بعد، مطابق تصویر زیر، قبل از اینکه وارد سایت شوید باید آدرس ایمیل خود را تایید کنید.

وریفای کردن ایمیل در چت جی پی تی

مطابق شکل زیر پس از تایید حساب خود اطلاعات جزئی‌تر را وارد کنید.

پر کردن اطلاعات شخصی در chatgpt

در مرحله بعد مطابق شکل زیر باید شماره موبایل خود را وارد کنید.

وریفای کردن شماره موبایل در chatgpt

همانطور که در تصویر پایین می‌بینید شما وارد chatgpt شده‌اید.

chatgpt

بد نیست بدانید که استفاده از نسخه رایگان chatgpt بعضی مواقع با کندی مواجه می‌شود بنابراین بهتر است از نسخه پریمیوم استفاده کنید. استفاده از chatgpt بسیار آسان است، فقظ کافی است سوال خود را وارد کنید و پاسخ بگیرید.

پس از ایجاد یک حساب کاربری می‌توانید در chatgpt ثبت نام کنید تا به راحتی بتوانید از این ربات استفاده کنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید بر روی گزینه Upgrade to Plus کلیک کنید.

در مرحله بعد مطابق تصویر زیر روی گزینه Subscribe to ChatGPT Plus کلیک کنید و وارد مرحله پرداخت و تکمیل فرآیند اشتراک شوید.

نسخه پولی و رایگان chatgpt

نحوه نصب chatgpt plus

همانطور که گفتیم نسخه رایگان chatgpt قابل استفاده است اما استفاده از نسخه پریمیوم، هیچ کم و کسری ندارد و پاسخگوی همه نیازهای شماست.

آیا استفاده از chatgpt رایگان است؟

بله استفاده از این ربات کاملا رایگان است اما با محدودیت‌هایی نیز همراه دارد.

17 نکته برای بهبود فرآیند تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

اگر شما هم از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنید، مطمئن باشید با رعایت این چند نکته، فرآیند تولید محتوا شما به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

در حال حاضر ما می‌دانیم که ابزارهای هوش مصنوعی مانند chatgpt می‌توانند در تولید محتوا و تحقیقات کلمات کلیدی و سایر کارهای مرتبط با سئو به ما کمک کنند.

برای پیدا کردن بهترین محتوا از  research prompts استفاده کنید

شما با استفاده از یک ابزار هوش مصنوعی مثل chatgpt  می‌توانید دستور research prompts را وارد کنید و مثلا یک لیست از محتواهای نوشته شده با chatgpt را دریافت کنید.

مثال: “Give me a list of the best content on (insert topic).”

chatgpt prompts

وقتی که گوگل و بینگ ابزارهای هوش مصنوعی خود را در صفحه‌ نمایش نتایج موتورهای جستجو را‌ه‌اندازی کنند، شما نتایج دقیق‌تری را دریافت می‌کنید. از قابلیت‌ این ابزارهای هوش مصنوعی این است که به علاقمندی‌های شما پاسخ می‌دهند. حال به شما نشان می‌دهیم که چگونه از این رویکرد استفاده کردیم.

مثلاً مورد شماره 1 را در گوگل جست‌وجو می‌کنیم.

نتایج جستجو در گوگل براساس هوش مصنوعی

در اینجا متوجه می‌شوید که نتایجی مشابه آنچه را در ابزار هوش مصنوعی جست‌وجو کرده‌اید دریافت خواهید کرد. در واقع این یک جست‌وجوی فوق‌العاده طولانی است که احتمالا قبلا با آن مواجه نشده‌اید.

جالب است بدانید که گوگل نزدیک‌ترین محتوای مطابق با عنوان مقاله را که هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کند به شما ارائه می‌دهد.

از مقالاتی که جست‌وجو شده‌اند برای ایجاد خلاصه خود استفاده کنید

شما می‌توانید از h2های مقالاتی را که به عنوان بخشی از تحقیقات خود انتخاب کرده‌اید، استفاده کنید تا یک خلاصه مفید برای نوشتن ابزار هوش مصنوعی بسازید. برای فهرست کردن سر صفحه‌ها می‌توانید از یک افزونه کروم استفاده کنید.

خلاصه کردن محتوا با هوش مصنوعی

تصویر بالا نوعی از یک کپی سریع از یک سند است. هرچه تعداد h2ها بیشتر باشد، می‌توانید بعداً آن‌ها را به یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی اضافه کنید.

از هوش مصنوعی برای ایجاد یک خلاصه برای رتبه‌بندی در صفحه 1 استفاده کنید

ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا یک خلاصه طراحی‌شده برای رتبه‌بندی در گوگل بسازید.

خلاصه نویسی با chatgpt

شما می‌توانید h2ها را برای همه محتواها با رتبه‌بندی بالا بگیرید و آن‌ها را به یک brief creator بسپارید.

در این مرحله با توجه به ابزاری که شما استفاده می‌کنید، ممکن است یک ابزار هوش مصنوعی نیز بتواند محتوا را برای شما بنویسد.

نکته: گوگل به سئوکاران اعلام کرده است که استفاده از هوش مصنوعی برای بازنویسی محتوا بر خلاف دستورالعمل‌های آن‌هاست.

از هوش مصنوعی برای افزودن چیزهای جدید به محتوایتان استفاده کنید

شما می‌توانید از هوش مصنوعی برای اضافه کردن مطالب جدید و متمایزکردن محتوایتان از انبوه محتوای موجود استفاده کنید. برای انجام این کار، به ابزاری که برای مونتاژ بریف استفاده کردید بروید یا بریف خود را اضافه کنید و آن را در chatgpt قرار دهید.

استفاده از یک دستور ساده به عنوان مثال:

در ادامه درباره راهنمایی کامل امنیت یک خانه توضیح داده‌ایم. مثلا می‌نویسیم لطفا به من بگویید چه موضوعاتی را از دست داده‌ام تا مقاله بهتر و کامل‌تری بتوانم در صفحه 1 گوگل، برای هدف رتبه بندی شود.

(insert keyword) 1+ (insert brief)

Chatgpt چیزی شبیه تصویر زیر را به شما نشان می‌دهد.

اولین پیش‌نویس سریع

شما با بریف، می‌توانید اولین پیش‌نویس را با سرعت بالایی ایجاد کنید. ایده ایجاد یک مقاله خیلی ارزش ندارد. آنچه ارزش دارد این است که به هوش مصنوعی اجازه کار بدهید. شما برای انجام این کار می‌توانید از ابزار هوش مصنوعی مورد علاقه خود استفاده کرده و خلاصه خود را اضافه کنید. در مرحله بعد، از ابزار برای ایجاد یک پیش‌نویس سریع استفاده کنید.

با این روش شما به چیزی کاملا مفید و قابل استفاده دست پیدا می‌کنید.

اولین skim و  trim

زمانی که اولین پیش‌نویس خود را تهیه می‌کنید باید آن را بخوانید و اصلاح کنید. مقاله را بررسی کنید که چه چیزی خوب است و چه چیزی نامناسب و چه چیزی را می‌شود بهتر کرد.

در مورد هر چیزی تحقیق کنید

مطمئنا بدون تحقیق نمی‌شود محتوا تولید کرد. زمانی که شما یک بریف با کمک هوش مصنوعی به دست آورده‌اید، حال باید بروید و اطلاعات به دست بیاورید که مطمئن شوید هوش مصنوعی اطلاعات درستی در اختیار شما گذاشته است یا نه.

پاراگراف‌هایتان را ارتقا دهید

همانطور که درحال تحقیق هستید، می‌توانید از هوش مصنوعی برای کمک به بهبود پاراگراف استفاده کنید. مثلا یک پاراگراف بر اساس دانش خود بنویسید، سپس از هوش مصنوعی برای بهبود آن استفاده کنید.

skim & trim in chatgpt

شما با استفاده از این ابزار می‌توانید از کیفیت کافی هر پاراگراف مطمئن شوید.

با تکنیک 50/50 آشنا شوید

همانطور که محتوای خود را می‌نویسید، سعی کنید از هوش مصنوعی برای تکمیل پاراگراف خود استفاده کنید. به این صورت که 50درصد انسانی و 50درصد هوش مصنوعی باشد. به مثال زیر توجه کنید.

  • راهکارهای موثر برای امنیت خانه
  • ارتقا عادت‌هایی برای حفظ امنیت خانه

تکنیک 50 50 در تولید محتوا با هوش مصنوعی

خیلی جالب است که هوش مصنوعی چگونه می‌تواند برای شروع‌ پاراگراف شما پایان‌بندی ارائه دهد.

سرقت‌های ادبی را از محتوای هوش مصنوعی کشف کنید

برای اینکه متوجه شوید که هوش مصنوعی آیا مطالب را از دیگر منابع و سایت‌ها سرقت کرده است یا نه، می‌توانید از ابزار copyscape استفاده کنید.

چگونه سرقت ادبی در هوش مصنوعی را پیدا کنیم

شما با استفاده از این ابزار می‌توانید هر محتوای کپی را به راحتی حذف کنید.

از پیش‌نویس دوم استفاده کنید

تا اینجا که اولین پیش‌نویس خود را نوشتید و سعی کردید تا حد زیادی آن را انسانی کنید، اکنون زمان آن رسیده که با استفاده از هوش مصنوعی آن را بهینه کنید. برای بهینه کردن محتوایتان از ابزارهایی مثل Wordtune و Jasper استفاده کنید.

بهینه کردن محتوا با هوش مصنوعی

Wordtune یک ابزار رایگان است که به صورت افزونه روی مرورگر نصب می‌شود. این ابزار گزینه‌های مختلفی برای بهتر کردن پاراگراف‌ها ارائه می‌دهد.

Add expert elements

در این بخش به 9 راه برای ایجاد یک محتوای سئو شده می‌پردازیم.

  1. داده‌های خود را اضافه کنید
  2. طرح را اضافه کنید
  3. تحقیق کردن را فراموش نکنید
  4. در محتوا از فیلم استفاده کنید
  5. از H2های منحصربه‌فرد را اضافه کنید
  6. پاسخ‌های سریع اضافه کنید
  7. جزئیات را فراموش نکنید. اعداد و مشخصات اصلی‌ترین عوامل هستند
  8. به پاسخ‌های واقعی پایبند باشید
  9. نقل قول از رهبران کسب‌وکار را فراموش نکنید

افزودن این عناصر به محتوای شما باعث می‌شود، محتوا وجه انسانی بیشتر و هوش مصنوعی کمتری داشته باشد.

هوش مصنوعی ابزاری برای تشخیص کیفیت محتوای شما

شما می‌توانید از ابزار Grammarly برای اطمینان از دستور زبان و لحن قوی استفاده کنید.

هوش مصنوعی ابزاری برای تشخیص کیفیت محتوای شما

نکته: در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، مراقب باشید که اجازه ندهید وجه انسانی محتوای شما از بین برود.

قلاب‌ها را بهینه کنید

پس از نوشتن محتوا، مطمئن شوید که محتوای شما خوانندگان را جذب می‌کند. عنوانها و سرصفحه‌های شما باید خواننده را جذب کند. برای انجام این کار از chatgpt استفاده کنید تا عنوان‌های جذاب بر کلمه کلیدی شما را ارائه دهد.

مثلاً مطابق شکل زیر می‌نویسید، لیستی از 10 H2های جذاب را برای جایگزینی و استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص کیفیت محتوا ایجاد کن.

اتنتخاب عنوان با chatgpt

محتوای‌تان را با نظرات کارشناسان بررسی کنید

اگر اطلاعاتی دارید که نیاز به تایید دارد، حتما با یک کارشناس بررسی کنید. حتی بهتر است که در مقاله‌تان ذکر کنید که این بخش از محتوا را با یک کارشناس بررسی کرده‌اید؛ سپس آن‌ها را تگ کنید تا به اعتبار محتوای شما افزوده شود.

شاید بپرسید دلیل این همه حساسیت چیست؟ دلیل این است که مخاطب متوجه شود محتوای شما مفید و واقعی است، به طوری که اگر یک کارشناس، کیفیت محتوای شما را بررسی کرد، متوجه شود که شما با یک متخصص، محتوای‌تان را بررسی کرده‌اید.

هوش مصنوعی ابزاری مناسب برای توضیحات متا

توضیحات متا یکی از مهم‌ترین کارهایی است که مطلب شما را در صفحه نتایج جست‌وجو بالا می‌آورد. حال شما می‌توانید از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید.

طراحی محتوا سکویی برای دیده شدن محتوای شما

یکی از عوامل مهم برای دیده شدن محتوای شما، طراحی محتوا است. شما می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی از ابزارهای ایجاد تصاویر استفاده کنید.

در ادامه به چند نکته کاربردی و بهترین روش برای نوشتن دستورات اشاره می‌کنیم.

شما با استفاده از این دستورات می‌توانید برای ایده‌پردازی، به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خود یا شروع یک مکالمه استفاده کنید.

نحوه نوشتن دستورات برای chatgpt

مثلاً می‌توانید با یک دستور شروع کنید:

“Write a short story about a person who discovers they have a superpower.”

داستانی کوتاه درباره شخصی که متوجه می‌شود یک ابرقدرت است.

وقتی دستور را وارد می‌کنید chatgpt یک پاسخ نسبت به پرامپت شما صادر می‌کند. چند جمله بودن یا چند پاراگراف بودن پرامپت صادر شده، بستگی به پیچیدگی و سطح جزئیات دارد.

شما می‌توانید از پاسخی که دریافت کرده‌اید، به  عنوان یک نقطه شروع برای نوشتن خود استفاده کنید. شما می‌توانید از پاسخ دریافت‌شده ایده بگیرید و به آن شاخ و برگ دهید. حتی می‌توانید با پرسیدن سوالات مرتبط به پروبال دادن ایده‌تان کمک کنید.

مثلاً می‌توانید بپرسید، فرد در مواجه شدن با این نیرو با چه مشکلاتی ممکن است مواجه شود؟ فراموش نکنید پاسخ‌هایی که chatgpt توسط هوش مصنوعی تولید می‌کند، ممکن است خیلی دقیق یا آن چیزی که شما می‌خواهید نباشند.

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم افزونه کروم را باید نصب کنید.

شما با نصب webchatgpt می‌توانید نتایج مرتبط از گوگل را به درخواست‌های chatgpt خود اضافه کنید.

مثلا وقتی درباره وینست تراسی می‌پرسیم، chatgpt پاسخی ندارد.

طراحی محتوا با chatgpt

وقتی که افزونه webchatgpt فعال باشد، یک درخواست جدید با اولین نتایج گوگل ایجاد می‌کند و اکنون chatgpt وینست تراسی را می‌شناسد.

با (کارشناس مهندسی معکوس دستورات)Master Reverse Prompt Engineering آشنا شوید

Chatgpt می‌تواند یک ابزار عالی برای درخواست‌های مهندسی معکوس باشد؛ زیرا پاسخ‌های طبیعی و جذابی را به یک ورودی داده شده ایجاد می‌کند.

یکی از مزایای کلیدی استفاده از chatgpt برای مهندسی معکوس این است که مدل در تصمیم‌گیری بسیار شفاف است. هنگامی که این کار را چند بار برای انواع مختلف محتوا انجام دادید، بینشی در مورد ایجاد اعلان‌های موثرتر به دست خواهید آورد.

مطابق تصویر زیر chatgpt را برای ایجاد درخواست آماده کنید.

ابتدا مهندسی معکوس سریع را فعال کنید.

عبارت زیر را تایپ کنید: «Enable Reverse Prompt Engineering؟

منظور ما از مهندسی اعلان معکوس، ایجاد یک درخواست از یک متن داده شده است.

(کارشناس مهندسی معکوس دستورات)Master Reverse Prompt Engineering

در حال حاضر chatgpt برای درخواست شما آماده است. شما می‌توانید توضیحات محصول را در یک جلسه ربات جدید آزمایش کنید و درخواست ایجاد شده را ارزیابی کنید.

مطابق شکل زیر، به عنوان مثال می‌نویسیم:” Create a very technical reverse prompt engineering template for a product description about iPhone 11″

در مورد الگوی یک مورد مهندسی معکوس بسیار فنی برای توضیحات محصول در مورد آیفون 11 ایجاد کن.

در اینجا نمونه‌ای از پرامپت برای فروش kindle در آمازون را تست کرده‌ایم.

می‌نویسیم: “Reverse Prompt the following {product” را مهندسی کنید، سبک نوشتن و طول متن را ثبت کنید:

محصول =”

نوشتن شرح محصول با هوش مصنوعی

می‌نویسیم: «Reverse Prompt {text} زیر را مهندسی کنید، لحن و سبک نوشتاری {text} را برای درج در اعلان ضبط کنید:

متن = تمام متن از https://www.searchenginejournal.com/google-bard-training-data/478941/

نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید: از chatgpt فقط به چشم یک دستیار نگاه کنید؛ نه یک تولید کننده محتوا.

سوالی که پس از تجزیه و تحلیل 10000 متن تولید شده، این است که آیا chatgpt  به هر سوالی پاسخ می‌دهد؟

در ادامه می‌خواهیم با چند دستور chatgpt که می‌توان، آن‌ها را کپی و جایگذاری کرد، آشنا شویم.

دستوراتی منحصربه‌فرد برای ارتقا مارکتینگ شما

Can you provide me with some ideas for blog posts about [topic of your choice]?

آیا می توانید ایده‌هایی برای پست های وبلاگ در مورد [موضوع انتخابی خود] به من ارائه بده.

Write a minute-long script for an advertisement about

یک اسکریپت یک دقیقه ای برای یک تبلیغ در مورد [محصول یا خدمات یا شرکت] بنویس.

Write a product description for my

یک توضیح محصول برای محصول من بنویس.

Suggest inexpensive ways I can promote my [company] with/without using [Media channel]

راه‌های ارزان‌تری را پیشنهاد کنید که بتوانم [شرکت] خود را با/بدون استفاده از [کانال رسانه] تبلیغ کنم.

How can I obtain high-quality backlinks to raise the SEO of [Website name]

چگونه می توانم بک لینک های با کیفیت بالا برای بالا بردن سئو [نام وب سایت] به دست بیاورم.

Make 5 distinct CTA messages and buttons for [Your product]

5 پیام و دکمه CTA متمایز برای [محصول شما] ایجاد کن.

Create a [social media] campaign plan for launching an [your product], aimed at [ Your target audience]

یک طرح کمپین برای راه اندازی [محصول شما] با هدف [مخاطبان هدف شما] ایجاد کن.

Analyze these below metrics to improve email open rates for a fashion brand <paste metrics>

این معیارهای زیر را تجزیه و تحلیل کن تا نرخ باز شدن ایمیل برای یک برند مد < چسباندن معیارها > را بهبود بخشد.

Write follow-up emails to people who attended my [webinar topic] webinar

برای افرادی که در وبینار من شرکت کرده‌اند، ایمیل‌های بعدی را بفرست.

Structure a weekly newsletter

یک خبرنامه هفتگی را راه بینداز.

Make a post showcasing the benefits of using our product .

پستی ایجاد کن که مزایای استفاده از محصول  Xما را نشان دهد.

Generate 5 creative ways to use Instagram Reels for

ایجاد 5 روش خلاقانه برای استفاده در Reelsهای اینستاگرام

Create a social media post that targets and explains how our product can help them.

یک پست ایجاد کن که را هدف قرار دهد و توضیح دهد که چگونه محصول ما می تواند به آنها کمک کند.

Create a personalized email greeting for a VIP customer

یک ایمیل تبریک شخصی برای یک مشتری VIP بنویس.

Write a list of 5 YouTube video ideas for [your product or company]

فهرستی از 5 ایده ویدیوی YouTube برای محصول یا شرکت شما بنویس.

Write a 100-character meta description for my blog post about <topic>.

برای پست وبلاگ من در مورد یک متادیسکریپشن توضیحات 100 کاراکتری بنویس.

سخن پایانی

نکته مهم این است که chatgpt به دلیل نداشتن خلاقیت، نمی‌تواند به عنوان یک ابزار تولید محتوا عمل کند؛ بلکه از این ابزار می‌شود فقط به عنوان یک دستیار استفاده کرد.

متن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *