با هفت مدرس کاربلدِ «هزاردستان» متخصص تولید محتوای متنی شو. تخفیف ۴۵۰هزارتومانی با کد تخفیف «الوکانتنت» شرکت در دوره تولید محتوا
خانه » آکادمی » تولید محتوای شبکه های اجتماعی
تولید محتوای شبکه های اجتماعی

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

با پلتفرم تولید محتوای الو کانتنت

طراحی پست های اختصاصی

تولید محتوای شبکه های اجتماعی در الوکانتنت شامل یک پکیج شگفت انگیز است که تماما متناسب با کسب و کار شما تدارک دیده شده و در اختیارتان قرار می گیرد. تحول در اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین و… یک ادعا نیست. در واقع الوکانتنت یک برنامه اجرایی منحصر به فرد تدارک دیده تا بتواند انقلابی در کسب و کار شما ایجاد کند. نمونه فاکتورهای این برنامه اجرایی عبارتند از:

  • ارائه محتوای منحصر به فرد و یونیک
  • توجه به تمامی اصول طراحی و تولید محتوای متنی شبکه های اجتماعی
  • بررسی محتوا پیش از ارائه به مشتری توسط متخصصین شبکه های مجازی
  • بازپرداخت هزینه پروژه به مشتری در صورتی که محتوا کپی باشد
  • تغییر و بازنگری محتوا در شرایطی که مشتری رضایت نداشته باشد

کپشن نویسی حرفه ای

یکی از باورهایی که ما همواره در تیم الوکانتنت به آن تکیه می کنیم و سرمشق خود می دانیم، اهمیت زمان است. به این نحو که ما هرگز این اجازه را به خود نمی دهیم که به دلیل تاخیر در ارائه محتوا به مشتری، سبب ضرر و زیان وی شویم. از همین رو با تدوین تقویم محتوایی آپلود محتوا مطابق برنامه، سعی داریم کسب و کار مشتری را رونق بخشیده و اجازه ندهیم سهل انگاری، او را از مسیر موفقیت باز دارد. این را به شما تضمین می دهیم.

چرا به تولید محتوای شبکه های اجتماعی نیازمندیم؟

شاید کمتر کسی تصور می کرد که یک روز رسانه های اجتماعی به یکی از مهمترین بخش های بازاریابی دیجیتال تبدیل شوند. این رسانه ها با توسعه عملکرد خود، مزایای باورنکردنی را برای کسب و کارها فراهم کرده و سبب شده اند میلیون ها کسب و کار در سراسر جهان، شبکه های اجتماعی را به عنوان اهرمی برای موفقیت خود به کار بگیرند.

آنچه از اهمیت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می گوییم، تا جایی بیش رفته است که در صورت عدم توجه به این ظرفیت، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، یک فرصت باورنکردنی را از دست داده اید؛ زیرا شبکه های اجتماعی خود می توانند فضایی برای توسعه کسب و کار، برندسازی و… را برایتان فراهم کنند.

تولید محتوای شبکه های اجتماعی و توسعه برندینگ

همان طور که گفته شد شبکه های اجتماعی یکی از سکوهای بازاریابی دیجیتال هستند که با عملکرد خود، سودآوری کسب و کارها را افزایش می دهند و می توانند برای برندسازی کسب و کارتان، مورد استفاده قرار بگیرند. برای شروع کار، می توانید یک پروفایل تجاری برای خود تهیه کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

باید بگوییم اگر استراتژی مناسبی را در پی گرفته باشید و تولید محتوای شبکه های اجتماعی را با برنامه انجام دهید، با رشد چشمگیر کسب و کار و برندتان رو به رو می شوید. این امر را بر مبنای آمارهای گونان به شما می گوییم. به طور نمونه شما می توانید تنها با صرف تنها چند ساعت در هفته، بیش از پیش دیده شوید و مورد توجه قرار بگیرید. این نکته چیزی است که ۹۱ درصد از افرادی که تولید محتوا در اینستاگرام را انجام داده اند، اذعان کرده و تاثیر فعالیت های خود را شگفت انگیز دانسته اند.

مقرون به صرفه بودن تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

شاید نیازی نباشد بگوییم که برای یک استراتژی تبلیغاتی مفید و تاثیر گذار، تولید محتوای شبکه های اجتماعی، مقرون به صرفه ترین بخش بوده و با کمترین هزینه می توان آن را انجام داد. باید بدانید استفاده از شبکه های اجتماعی تقریبا رایگان است و شما می توانید حساب کاربری و ثبت نام خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای پیش ببرید. از سوی دیگر هزینه تبلیغات در این فضا و همچنین تولید محتوای ارزشمند، قابل مقایسه با تبلیغات سنتی نیست.

باید بدانید با سرمایه گذار مالی و زمانی می توانید نرخ تبدیل کسب و کارتان را افزایش دهید و به راحتی سرمایه اولیه خود را دریافت کنید.

تعامل بیشتر با مشتریان نتیجه تولید محتوای شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یک روش خوب برای تعامل با مشتریان محسوب می شوند. در واقع شما هر چه بیشتر با مخاطب ارتباط برقرار کنید، احتمال افزایش نرخ تبدیل بیشتر است. برای رسیدن به بهترین نتیجه با مخاطب هدف خود ارتباطی دو طرفه برقرار نمایید تا خواست های آنها را بشناسید. این کار سبب می شود راحتتر نیازهای آنها را تامین کنید و در نهایت کاربران را بیش از پیش نسبت به کسب و کارتان وفادار سازید. علاوه بر این، برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان یکی از راه های جلب توجه آنها و انتقال پیام برند شما است.

افزایش وفاداری به برند

وقتی در شبکه های اجتماعی حضور دارید، ارتباط شما با مشتریان راحت تر می شود. به همین دلیل ارتباط با مشتریان از طریق شبکه های  اجتماعی، سبب افزایش مشتری و وفاداری بیشتر آنها می گردد. از آنجا که ایجاد مشتری وفادار یکی از اهداف اصلی هر تجارتی محسوب می شود، به مرور با رضایت مشتری می توانید وفاداری به برندتان را نیز ایجاد نماید.

آگاهی از بازار

یکی از بهترین راه ها برای یافتن نیازها و خواسته های مشتریان به جای برقراری ارتباط مستقیم با آنها، آگاهی از بازار است. همچنین این امر می تواند به عنوان ارزشمندترین مزیت شبکه های اجتماعی در نظر گرفته شود. شما می توانید با مشاهده فعالیت های مشتریان در شبکه اجتماعی خود، از علایق و خواست های آنها مطلع گردید. در واقع با کمک شبکه های اجتماعی، این امکان برایتان فراهم است که از آن به عنوان یک ابزار تحقیق استفاده کرده و همچنین در کسب اطلاعات و درک بهتر صنعت خود، شبکه های اجتماعی را مورد توجه قرار دهید.

اقتدار بیشتر برند

برای قدرتمندتر کردن تجارت خود، وفاداری به برند و ایجاد رضایت مشتری هر دو نقشی اصلی را ایفا می کنند اما همه اینها به ارتباطات بستگی دارد. هنگامی که مشتریان می بینند که شرکت شما در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند، به خصوص در پاسخ به سؤالات و ارائه محتوای ارزشمند به خوبی قدم بر می دارند، تصویری مثبت در ذهنشان ایجاد می شود.

تعامل منظم با مشتریان، ثابت می کند که شما برای کسب و کارتان ارزش قائل هستید و تمام تلاشتان را می کنید که نتایج خوبی به دست آورید.

افزایش ترافیک

یکی از مزایای دیگر تولید محتوای شبکه های اجتماعی این است که به افزایش ترافیک وب سایت شما نیز کمک می کند. با به اشتراک گذاشتن مطالب در شبکه های اجتماعی، سبب می شوید کاربران به وب سایت شما سر زده و مطالبتان را مطالعه کنند. لازم است تاکید کنیم هر چه محتوای با کیفیت تری به اشتراک بگذارید، ترافیک بیشتری را ایجاد خواهید کرد.

رتبه بندی پیشرفته سئو

حضور و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به یک عامل مهم در محاسبه رتبه بندی موتورهای جست و جو تبدیل شده است. در واقع این روزها، برای اطمینان از یک رتبه بندی موفق، باید به الزامات سئو توجه شود. بنابراین، این که به سادگی وب سایت خود را بهینه کرده و مرتباً وبلاگ خود را به روز کنید، به هیچ عنوان کافی به نظر نمی رسد. با توجه به موارد گفته شده باید بگوییم مشاغلی که محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، در واقع سیگنال نام تجاری را به موتورهای جستجو ارسال می کنند و در رتبه بندی سئو موفق عمل می کند.

در نهایت

نمی توان انکار کرد که تولید محتوای شبکه های اجتماعی، مزایای بسیاری برای استارتاپ ها و برندهای گوناگون دارد. در واقع تولید محتوای شبکه های اجتماعی، منجر به افزایش ترافیک، بهبود سئو، بهبود وفاداری به برند، رضایت مشتری و موارد دیگر خواهد شد. نکته پایانی که باید به آن اشاره کرد این است که در حال حاضر رقابت در شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است، بنابراین اجازه ندهید رقبای شما مشتریان احتمالیتان را از شما بگیرند. همچنین لازم است تاکید کنیم هرچه زودتر به فکر تولید محتوای شبکه های اجتماعی بیوفتید، سریعتر شاهد رشد در شغل خود خواهید بود.

سئوالات شما دوستان عزیز

محتواهای تولید شده چه زمانی بر روی شبکه های مجازی من آپلود می شوند؟

پیش از آغاز کار، تیم الوکانتنت برای شما تقویم محتوایی تدارک می بیند، با تایید شما شروع به کار کرده و بر اساس همان تقویم فعالیت می کند.

آیا امکان بازنگری و تصحیح پس از دریافت سفارش وجود دارد؟

استراتژی الوکانتنت آن است که همواره مشتری از محتوای دریافتی راضی باشد و تا زمانی که به رضایت کامل برسد، امکان تصحیح برایش فراهم گردد. از همین رو شما نیز می توانید پس از دریافت سفارش، درخواست بازنگری محتوای خود را تا زمان کسب رضایت نهایی، داشته باشید.

آیا این امکان وجود دارد که پس از مشاهده محتواهای آپلود شده در شبکه های مجازی، آنها را اصلاح کنیم؟

باید بگوییم قطعا این امکان وجود دارد چون ما در الوکانتنت می خواهیم شما را راضی نگه داریم از همین رو امکان تصحیح را برایتان ایجاد کرده ایم.

به چه صورتی برای خدمات شبکه های مجازی، ثبت سفارش انجام دهم؟

ثبت سفارش برای خدمات شبکه های مجازی، کار آسانی است. شما می توانید با یک کلیک بر روی گزینه سفارش، وارد بخش ثبت سفارش شده و به آسانی این مرحله را انجام دهید.

هزینه تولید محتوای شبکه های مجازی به چه صورتی محاسبه می شود؟

تولید محتوای شبکه های مجازی بسته به تعداد پست ها، نحوه طراحی، استفاده از موشن گرافی یا… محاسبه شده و به شما اعلام می شود.

متن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *