با هفت مدرس کاربلدِ «هزاردستان» متخصص تولید محتوای متنی شو. تخفیف ۴۵۰هزارتومانی با کد تخفیف «الوکانتنت» شرکت در دوره تولید محتوا
خانه » دوره های آموزشی » دوره آموزش اینستاگرام » محبوب ترین نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام
نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام کدام اند؟!
محبوب ترین نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام

محبوب ترین نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام

نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام از ابزار های جانبی این پیام رسانِ محبوب هستند. تولید محتوا در اینستاگرام با این نرم افزار ها، پیج شما را خواستنی تر و حرفه ای تر می کند.

اصلا یک از دلایلی که پیج های اینفلونسر های محبوب همیشه حرفِ جدیدی برای گفتن دارند، خلاقیت و حرفه ای گری است که در استفاده از نرم افزار های طراحی پست اینستاگرام به کار می بندند.

شاید اصلا پیش نیاید که یک کاربرِ اینستاگرام، هرگز هیچ پستی در صفحه خود منتشر نکند. اصلا دلیل اصلی استفاده و محبوبیت این فضای مجازی، به اشتراک گداشتنِ فضای حقیقی زندگی ما ، عقاید، رخ داد ها و سایر دغدغه های ما است.

حالا اگر بتوانیم در میانِ این امواجِ خروشانِ تصاویر و فیلم ها، پست های با کیفیت و متمایزتر از سایر پیج های دیگر منتشر کنیم، قطعا به محبوبیت و بالا کشیده شدنِ پیج مان کمکِ تاریخی کرده ایم.

پست‌هایی که از ما در اینستاگرام به جا می‌ماند، آن قدر دیده می‌شوند و به قولِ معروف در چشم هستند که باید به بی نقص ترین شکل ممکن باشند. اگر استفاده از نرم افزارهای طراحی پست در اینستاگرام را بلد باشیم، این جذابیت و کامل بودن به معنای حقیقی‌اش به تصویر کشیده می‌شود.

شما از نگاه‌های ریز بینانه و منتقدانه در امان نیستید!

ما به شما توصیه می‌کنیم که در این فضاهای پر کاربر که هزاران چشم به تصاویر و استوری های شما دوخته شده است توجه زیادی داشته باشید، چرا که برای این حرفمان برهانی قاطع داریم.

اگر یکی از این هزاران چشم، مدارِ شوخ طبعی‌اش بیش از حد فعال باشد، قطعاً استوری یا عکس بی کیفیتی که ما از خودمان به اشتراک گذاشته ائیم و به نظرش خنده دار و بی کیفیت می‌آید را وایرال کرده و با کپشنی ماندگار حسابی آبرویمان را می‌برد!

هیچ کدام از ما دوست نداریم که دست مایه‌ای برای خنده باشیم و سوژه‌ای برای تمسخر و انتشار!

پس استفاده از نرم افزارهای کاربردی و در عین حال ساده‌ای که در این اپلیکیشن وجود دارد، هر گونه نقصی در پست‌های ما را بر طرف کرده و دیگر مجالی برای سوژه شدنِ ما به دستِ سایرین نمی‌دهد.

این‌ها مثال‌هایی برای به اشتراک گذاری عکس و استوری های شخصی ما بود. حالا تصور کنید که یک پیج به قصد تبلیغات، دیده شدن و فالوور حقیقی جذب کردن در این پیام رسان فعالیت می‌کند. آشنایی با نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام برای این پیج ها به مراتب از نان شب برایشان ضروری‌تر است و از اوجبِ واجباتِ شغلشان محسوب می‌شود.

نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام

این‌ها نرم افزار اند یا پیراهنِ یوسفِ نبی؟!

همه ما به لطفِ صدا و سیما، بارها سکانسِ زیبا و فول اچ دی شدنِ زلیخایِ فرتوت توسطِ پیراهنی که یوسف پیامبر بر روی صورتش انداخت بوده ائیم!

کاری که این نرم افزارها با پست‌های ما می‌کنند را دقیقاً باید به  قدرتِ اعجازِ همان پیراهن تشبیه کرد!

هیچ کس در جهان نمی‌تواند قدرتِ یک پست قوی و گیرای تبلیغاتی در اینستاگرام را انکار کند. پست‌هایی اگر با دقت و ظرافت برای آن‌ها وقت گذاشته شود و با تمام سلیقه به همه جزئیاتش پرداخته شده باشد، تقریباً 80% پروسه جذب مشتری و فالوور را با موفقیت طی کرده ائید.

اما  این طیِ مسیر به کمکِ ادیت هایی که بعضی از نرم افزارها بر روی پست‌های ما پیاده می‌کنند غیر ممکن است!

نرم افزارهایی که کیفیت عکس‌ها و فیلم‌های شما را با قدرت هر چه تمام‌تر، دو چندان می‌کنند. نرم افزارهایی که ضامنِ بقا و دوامِ پیج تبلیغاتی شما است و اگر بر فرض تا قبل از آشنایی با آن‌ها رتبه صفحه‌تان 105 بود، بعد از آشنایی و به کارگیری آن، رنکینگِ پیج شما به عدد 34 ارتقاء پیدا می‌کند.

شاید کار کردن با یکسری از نرم افزارها و پی بردن به فوت‌های کوزه گری اش، در ابتدا برای خیلی از ما سخت باشد. شاید هم حس کنیم اصلاً از کار کردن و سر و کله زدن با آن‌ها حسِ دلنشینی به ما دست نمی‌دهد.

الو کانتنت، این  حقیقت را صادقانه و پدرانه برای شما افشاء می‌کند که اگر ذره‌ای صبر داشته باشید و خودتان  تمامِ ترفندهای نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام را یاد بگیرید، دیگر نیازی نیست برای ساخت پست‌های تبلیغاتی پیج تان هزینه کنید .

نیازی نیست ساخت و طراحی آن‌ها را در ازای پرداخت وجه به دستِ کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بسپارید (هر چند که قلباً راضی به آجر کردنِ نانِ کسی نیستیم!). اما با داشتنِ این قابلیت در واقع خودتان با افتخار ، 100% محتوای صفحه‌تان را تولید می‌کنید. خودتان آن را با سلیقه تمام مدیریت می‌کنید و در نهایت خودتان از این حجمِ قدرتی که در رسیدن به خودکفایی داشته ائید لذت می‌برید و کِیفور و سر مست به افقی نامعلوم روانه می‌شوید!

معرفی چند شاه نرم افزار محبوب و اغوا کننده پست‌ها!

ما این همه غزلِ مدحیه در وصفِ نرم افزارهای ادیت کننده و طراحی کننده پست‌های اینستاگرامی برای شما سرودیم. ولی روا نیست که شما را همین طور در خلسه شیفتگی رها کنیم و از حرفه‌ای‌ترین‌هایشان نامی به میان نیاوریم:

ابزار طرح بندی

ما برای آن که فارسی را پاس بداریم، از ترجمه‌ای که فرهنگستان زبان و ادب پارسی از این واژه داشته است استفاده کرده ائیم. در حقیقت شما می‌توانید با  نامِ مرسومِ اپلکشینِ Layout آن را پیدا کرده و صفایی به سر و رویِ پست‌هایتان بدهید. اما کارکرد این اپلیکشین که سبب متمایز شدن و محبوبیتش شده، چه چیزی است؟

شاید اصطلاح کلاژ زیاد به گوشتان خورده باشد. قابلیتی که چند عکسِ مجزا را به زبانِ خودمانی‌تر یک کاسه می‌کند و به هم اتصالشان می‌دهد. ابزاری که ترکیب کننده حرفه‌ای تصاویر است و به با کیفیت‌ترین شکل ممکن این کار را برای شما انجام می‌دهد.

خیلی پیش می‌آید که ما چند عکسِ خوب با بارِ معنایی یکسان و ژست‌های متفاوت داریم که دلمان می‌خواهد همه آن‌ها را در قالب یک آلبومِ کلی در کنار هم قرار داده و به معرض نمایش بگذاریم. Layout دقیقاً همین خدمت را ارائه می‌دهد. تازه این ابزار بجز عملیاتِ کلاژ سازی، قابلیت چرخاندن و آئینه ای کردنِ عکس‌ها را نیز برای ما به ارمغان آورده است.

Visual Supply Company؛ بهشتِ عکس‌های حرفه‌ای

خیلی کم پیش می‌آید یک نفر نامِ کاملِ این ابزار را به زبان بیاورد. در حقیقت این نامِ شناسنامه‌ای اوست. همه در خانه VSCO صدایش می‌زنند!

VSCO ، ابزار محبوب دلِ 99% کاربران اینستاگرام است. فضای ساده و کاربردی آن باعث می‌شود که تمامِ نیازهایی که یک عکس برای ادیت شدن دارد، رفع شود. خیلی از تصاویر در لحظه گرفته شدن نیاز به افکت گذاری دارند. خیلی‌های دیگر لازم دارند شاتر دوربین با سرعتِ دل خواهشان آن‌ها را ثبت کند. فیلم‌هایی داریم که دلمان می‌خواهد آن‌ها را تبدیل به گیف کنیم. رتوش عکس و سایه گذاری‌های برجسته‌تر و دلنشین تر یکی دیگر از نیازهای تصاویر گرفته شده توسط ما هستند.

این نرم افزار، تمامِ این محاسن را در خود جای داده. معمولاً هم با هر بار آبدیت شدنش، قابلیت‌های جدیدتری به آن اضافه می‌شود.

نرم افزارهای طراحی برای ساخت پست اینستاگرام

بومرنگ؛ دوست داشتنی و ساده

بهترین نامی که می‌توانستند برای یک برنامه ساختِ گیف انتخاب کنند، نام هوشمندانه بومرگ بوده است. گیف ها فیلم‌های کوتاهی هستند که پس از چند ثانیه تمام شده و دوباره به جایِ اولشان برای آغاز شدن باز می‌گردند. دقیقاً کاری که از یک بومرنگ به هنگام بازی سر میزند.

گاهی مدلِ تصاویری که  پشتِ سر هم قرار گرفته شده است و نیاز به تحرک دارند،  می‌توانند خیلی بامزه‌تر از ورژنِ ثابتشان باشند. فکر کنید داشتید از لحظه‌ای که دوستتان با لبخند به سمت شما می‌آید عکس می‌گرفتید. اما دوستتان ناگهان پایش پیچ می‌خورد به زمین پرتاب می‌شود. اگر از لحظه زمین خوردن تصاویری ثبت کرده باشید آن را در اختیارِ دستانِ حرفه‌ای بومرنگ قرار دهید، برایتان گیف و تصویر متحرکی از آن لحظه تولید می‌کند که با هر بار نگاه کردنش تا صبحِ روز قیامت به دوستتان می‌خندید و دلتان شاد می‌شود. (البته با هم بخندید نه به هم!)

استوری سازِ حرفه‌ای و پر جاذبه؛ فقط Adobe Spark Post

از ابزارهای رایگان اینستاگرام که تقریباً دارد با قدرتِ زیادی جایِ پتانسیلِ استوری سازیِ اسنپ چت را می‌گیرد، همین ادوب اسپارک پست است.

این ابزار به شما اجازه می‌دهد ترکیبی از پست‌هایتان که مربوط به یک رویداد منحصر به فرد است را یک روزِ کامل در حساب کاربری‌تان پست کنید (به محض رد شدن از 24 ساعت ، پست منقضی می‌شود)

همچنین این قابلیت را دارد که با تصاویرِ انیمیشینی که در اختیارتان قرار می‌دهد، روح تازه‌ای در تصاویرتان می‌دمد.

حالا دیگر شما با پرکاربردترین و جذاب‌ترین ابزارها و نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام آشنائید. اگر تمایل دارید پست‌های مسحور کننده و ماندگار از خود به جای بگذارید، استفاده از این نرم افزارها را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

6 thoughts on “محبوب ترین نرم افزارهای طراحی پست اینستاگرام”

  1. خیلی ممنون از وبسایت عالیتون
    مطالب مفید و کاربردی رو توضیح دادین،خدا قوت و تشکر صمیمانه

متن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *