با هفت مدرس کاربلدِ «هزاردستان» متخصص تولید محتوای متنی شو. تخفیف ۴۵۰هزارتومانی با کد تخفیف «الوکانتنت» شرکت در دوره تولید محتوا

خدمات تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی در الوکانتنت به صورت یک متد منحصربه‌فرد انجام می‌شود، به گونه‌ای که ما با کمک این متد می‌توانیم به شما در خصوص کیفیت محتوای تولیدی، تضمین بدهیم. در واقع آنچه در خصوص تولید محتوای متنی باید بدانید، این است که الوکانتنت در برنامه اجرایی خود، از چندین شاخص اساسی پیروی کرده و همواره محتوای متنی خود را بر اساس آن برنامه‌ریزی و تولید می‌کند. این شاخص‌ها عبارتند از:

  • ارائه محتوای یونیک و به دور از هر گونه کپی
  • توجه به تمامی جنبه‌های اصول نگارش فارسی
  • ویرایش محتوا توسط تیم ویراستار پیش از تحویل محتوا به مشتری
  • بازپرداخت هزینه به مشتری در صورت کپی بودن حتی یک جمله
  • بازنگری محتوا در صورت نارضایتی مشتری
content-provider2(1)

چرا به تولید محتوای متنی نیازمندیم؟

با توجه به توسعه روزافزون اینترنت و رشد بی‌حدوحصر فناوری در دنیا، کشور ما نیز دچار تحولات جدی در مسیر تجارت الکترونیک و کسب‌وکارهای اینترنتی شده است؛ اتفاقی که تا پیش از این نه تنها طرفداران آنچنانی نداشت بلکه نمی‌توانست کمترین اعتمادی از سمت کاربران به دست آورد. امروزه با تغییر روند کسب‌وکارهای سنتی و رشد فعالیت‌های اینترنتی، کسب‌وکارها بیش از هر چیز به داشتن محتوا در سایت خود نیاز پیدا کرده‌اند تا جایی که بسیاری از سایت‌های معتبر، موفقیتشان را مدیون تولید محتوای متنی خود می‌دانند؛ اما این اتفاق به چه دلیل رخ می‌دهد؟

باید بگوییم تنها زمانی مخاطبان در سایت شما می‌مانند و زمان بیشتری صرف مطالعه خدمات و محصولات شما می‌کنند که بتوانید آن‌ها را متقاعد کنید که کار شما بهترین است و در صورتی که کاربران به سایت شما اعتماد کنند، نتیجه مناسبی به دست می آورند. اینجا است که باید بگوییم تولید محتوا نقش خود را ایفا کرده و اعتماد مشتریان را جلب و به بهترین شکل شما را به آنها معرفی می‌کند.

از سویی دیگر سایت شما تنها زمانی به رویت کاربران می‌رسد که بتوانید محتوایی سئو محور و اصولی بارگذاری کنید تا الگوریتم‌های جدید گوگل آن‌ را به رسمیت بشناسد و به کاربران معرفی کند؛ پس تدوین محتوای متنی جذاب، مخاطب‌پسند، سئو محور، استاندارد و اصیل، زمانی انجام می‌شود که بتوانید همراه با تیمی قوی، متخصص و معتبر در مسیر رشد سایتتان قدم بردارید و برای رسیدن به فضایی ایده‌آل تلاش کنید.

زمان تحویل محتوا

یک باور اساسی در تیم الوکانتنت آن است که مدام به خود تاکید کنیم، زمان اهمیت بسیاری دارد و نباید به خود اجازه دهیم مشتریان به دلیل سهل‌انگاری ما، دچار ضرر و زیان شوند؛ اما این باور به چه صورتی در روند کاری ما تاثیر می‌گذارد؟ باید بگوییم الوکانتنت برای شما در صورت تاخیر در زمان تحویل محتوا، راهکارهای شگفت‌انگیزی دارد:
  • بازپرداخت 10 درصد از هزینه به مشتری بابت هر روز تاخیر در تحویل محتوا
  • تحویل رایگان محتوا پس از 4 روز تاخیر
  • ارائه کد تخفیف جهت استفاده در سفارش‌های بعدی

محتوای باکیفیت چگونه تولید می‌شود؟

آیا تا به حال پای صحبت کارشناسان سئو نشسته‌اید؟ به چه چیزهایی بیشتر تاکید می‌کنند؟ کلمات کلیدی؟ صفحه نخست سرچ گوگل؟ ساخت فریز؟ آیا میان صحبت‌هایشان نگاهی هم به مخاطب دارند یا صرفا ترجیح می‌دهند سایت را با کمک اصول سئو (البته سئو به تعریف خودشان) به صفحات نخست گوگل برسانند؟ شاید در میان مباحثی که در حوزه تولید محتوای متنی مطرح می‌شود، اهمیت به مخاطب و ارائه محتوای باکیفیت مغفول مانده و تمام آنچه می‌بایست برای یک متن مورد توجه قرار بگیرد، صرفا به انتخاب درست کلمات کلیدی خلاصه می‌شود! اما باید بگوییم تعریف تولید محتوای سئو شده  و باکیفیت به هیچ عنوان به چنین مباحثی محدود نمی‌شود!

نمونه کارهای گروه ما

سایت روچی

تولید 300 محتوای باکیفیت که در 90 درصد کیوردهای هدف‌گذاری شده، در جایگاه یک سرچ گوگل قرار گرفته است.

سایت میوه باکس

تولید 160 محتوای باکیفیت که در 90 درص کیوردهای هدف‌گذاری شده، در جایگاه یک سرچ گوگل قرار گرفته است.

سایت از من بپرس

تولید 400 محتوای باکیفیت که در 90 درصد کیوردهای هدف‌گذاری شده، در جایگاه یک سرچ گوگل قرار گرفته است.

سایت نکت

تولید 200 محتوای باکیفیت که در 90 درصد کیوردهای هدف‌گذاری شده، در جایگاه یک سرچ گوگل قرار گرفته است.

سایت شب

تولید 150 محتوای باکیفیت که در 90 درصد کیوردهای هدف‌گذاری شده، در جایگاه یک سرچ گوگل قرار گرفته است.

سایت تخفیفان

تولید 150 محتوای باکیفیت که در 90 درصد کیوردهای هدف‌گذاری شده، در جایگاه یک سرچ گوگل قرار گرفته است.

اندکی با تیم الوکانتنت

الوکانتنت یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های موجود در مسیر تولیدمحتوای متنی و گرافیکی است که با همت متخصصان مجرب، تلاش کرده خدماتی ارائه دهد که با استانداردهای جهانی برابری کند و در نهایت رضایت مشتریان خود را به دست آورد. ارائه خدمات مدرن، نوآورانه، خلاقانه، حرفه‌ای و همچنین جلب اعتماد مشتریان، اصلی‌ترین دست‌آورد الوکانتنت است.

سفارش تولید محتوای استاندارد آسان است اما دریافت محتوای استاندارد، خیر!

نیازی به گفتن نیست که انتخاب یک تیم حرفه‌ای، تنها راه برای رسیدن به یک محتوای باکیفیت است. در واقع شما به راحتی می‌توانید سفارش یک محتوای استاندارد را بدهیم و از تولید کننده محتوا بخواهید بهترین را به شما ارائه کند اما مطمئن باشید اگر تیم درستی را با خود همراه نکنید، در نهایت محتوایی در اختیار خواهید گرفت که نه تنها سایت شما را برای جذب کاربر بیشتر، همراهی نمی‌کند بلکه به دلایل متعددی چون بی‌توجهی به اصول سئو، کپی بودن متن و عدم جذابیت، سایتتان را در زمره سایت‌هایی قرار می‌دهد که هیچ کارکردی ندارد. پس توجه کنید هزینه، زمان و اعتبار خود را در جایی سرمایه‌گذاری کنید که بهترین‌ها عایدتان شود.

تیم الوکانتنت در این مسیر همراه شما خواهد بود و برای رسیدن شما به اهدافتان، از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

پکیج‌های محتوایی الوکانتنت

پکیج کانتنت پلاس

تولید محتوای سایت

3,۹۵۰,۰۰۰ تومان

پکیج سوپر پلاس

تولید محتوای اینستاگرام + محتوای سایت

7,400,000 تومان

سؤالات شما دوستان عزیز

شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، بازه زمانی تحویل سفارشتان را تعیین کنید. بازه‌هایی که در اختیار همراهان الوکانتنت قرار گرفته است شامل 24 ساعت، 48 ساعت و 4 تا 6 روز است.

استراتژی الوکانتنت آن است که همواره مشتری از محتوای دریافتی راضی باشد و تا زمانی که به رضایت کامل برسد، امکان تصحیح برایش فراهم شود. از همین رو شما نیز می توانید پس از دریافت سفارش، درخواست بازنگری محتوای خود را تا زمان کسب رضایت نهایی، داشته باشید.

برای ثبت سفارش تولید محتوای متنی در الوکانتنت، می توانید به صفحه نخست مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه "می‌خواهم ثبت سفارش کنم"، وارد پنل سفارش شده و به راحتی سفارش خود را به ثبت برسانید.

شما می‌توانید پس از دریافت پیامک از سوی الوکانتنت مبنی بر تحویل محتوا، به پنل کاربری خود در الوکانتنت مراجعه کرده و محتوای بارگزاری شده را دانلود نمایید.

این امکان برایتان فراهم است که پس از ورود به پنل کاربری، ویژگی‌های محتوای متنی خود را انتخاب و در نهایت محاسبه هزینه سفارش خود را دریافت کنید.